arabacadabra
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Feryal Siebel
Feryal SiebelAdmin
Messages : 128
Date d'inscription : 13/07/2019
Niveau : 5
Savoir : 20
Survis : 20
(#) Lun 28 Sep - 2:19

explorer le désert
une fois par mois, vous pourrez tirer le dé exploration
vous avez 5% de chance de découvrir un nouveau lieu
l'équipe passera pour décrire le lieu et ouvrir un nouveau sujet dans lequel vous pourrez RP

les quêtes personnelles
= valider les quêtes par le staff
le staff notera les quêtes
les quêtes doivent être découpée en trois étapes minimums

notes : réalisable en solo : cette étape de la quête peut être réalisée en solo au fil des RP
conditions : cette étape peut être réalisée en solo mais nécessite des conditions
modérée : cette étape doit être réalisée avec l'intervention du maitre du jeu (demande à faire ici)

les pouvoirs :
vos dons sont soumis aux dés
pouvoir faible : aucune condition
pouvoir moyen : utilisation du dé : 1/2 de réussir (il sera possible d'utiliser le dé autant de fois que vous souhaitez)
pouvoir fort : utilisation limitée à 10 utilisations (rachat possible en boutique) (il sera possible d'utiliser le dé autant de fois que vous le souhaitez jusqu'à obtenir une réussite, tant que l'action n'est pas réussie elle ne compte pas dans le compte) 1/3 de réussir

les compétences :
dé 100
libre ou non d'utiliser les compétences dans vos RP classiques, obligatoire en mission
gagner de l'expérience : permets d'augmenter ses compétences + de gagner des points (l'utilisation en mission ne fait gagner aucun point)
réussir un lancé de dé : x points
rater un lancé de dé : x points




avant validation trois sujets à faire valider : (post unique) (second post de la fiche)
- validation de pouvoir : aucune justification
- validation de compétence : justification
- validation de quête : aucune justification
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Feryal Siebel
Feryal SiebelAdmin
Messages : 128
Date d'inscription : 13/07/2019
Niveau : 5
Savoir : 20
Survis : 20
(#) Mar 27 Oct - 3:04

The BASTION theme type (page 120) represents powers that allow you to survive harsh conditions and protect yourself and others from harm, such as a body made of stone, invulnerability, or magical protection.
The DIVINATION theme type (page 124) rep- resents powers that allow you to know or learn things beyond normal perception, such as special senses, the power to read minds, or the power to communicate with the dead.
The EXPRESSION theme type (page 128) rep- resents powers that you can project or unleash to affect or influence the world, such as a warrior’s rage, blasts of ice, a healing touch, or mind control.
The MOBILITY theme type (page 132) represents powers that allow you to move easily, fast, and unobstructed, such as the power to fly, to turn your body into water, or to miraculously escape confine- ment.
The SUBVERSION theme type (page 136) rep- resents powers that allow you to act discreetly and hide your intentions and deeds such as trickery and illusions, invisibility, and the power to beguile others.
The ADAPTATION theme type (page 140) rep- resents powers that can change according to the situation or a powers with many different uses such as sorcery, shapeshifting, or gadgeteering.
The RELIC theme type (page 144) represents an object in your possession that channels the pow- ers of your Mythos such as a magic ring, a flying broom, or a diabolic mask.

The DEFINING EVENT theme type (page 148) rep- resents a pivotal moment or period in your life that has changed you irrevocably, such as a near-fatal accident, an earth-shaking revelation, or time spent at an orphanage.
The DEFINING RELATIONSHIP theme type (page 152) represents a relationship with a person, a group, or an organization that is at the center of your life, such as your mother, your mentor, your gang, or the cult you belong to.
The MISSION theme type (page 156) represents a goal you have set for yourself and that you strive to achieve, such as finding a cure to a disease, aveng- ing your brother, or bringing a killer to justice.
The PERSONALITY theme type (page 160) rep- resents your character, temperament, or personal style, such as being charming, hard-boiled, flam- boyant, or paranoid.
The POSSESSIONS theme type (page 164) rep- resents anything important you have in your possession, such as your fortune and assets, your old car, or an arsenal of firearms.
The ROUTINE theme type (page 168) represents your main everyday activities such as a job, care- taking duties, going to school, doing research, or just bumming around.
The TRAINING theme type (page 172) represents the expertise you have acquired in a given field, such as medical training, martial arts, or cooking.
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